Nieuw App Ontwerp

Nieuw app ontwerp

1. jun. 2020 | Door Tim Ruhoff

Wij hebben de applicatie opnieuw ontworpen en geherstructureerd om uw ervaring met de mobiele app te verbeteren

We hebben een nieuwe app voor je

Met deze veranderingen zou u een meer gestroomlijnde navigatie, een meer intuïtief startscherm en een snellere en meer responsieve ervaring moeten kunnen zien.

Deze pagina moet je wat inzicht geven in sommige van de veranderingen die je kunt zien als je je app bijwerkt.

Twee telefoons met het nieuwe app-ontwerp op het beginscherm
Twee telefoons met het nieuwe app-ontwerp op het beginscherm

Het beginscherm

Een van de grotere verschillen die u zult kunnen zien is op ons startscherm. We zijn afgestapt van de bubbels en het hamburger menu naar een op kaarten gebaseerd systeem en een navigatie met tabbladen. In het startscherm ziet u de belangrijkste acties die u kunt uitvoeren. Meestal zullen dat uw zakelijke carpoolfuncties zijn. Als u alle soorten boekingen kunt uitvoeren, zullen alle 3 de kaarten worden weergegeven zoals wordt weergegeven in de afbeelding. Als de rechten van uw gebruiker beperkter zijn, zullen de kaarten zich aanpassen in grootte om de soorten boekingen weer te geven die ze kunnen uitvoeren. Als u een geplande boeking hebt, zal uw startscherm zich aanpassen om deze aan u te tonen. Dit zal u in staat stellen de boeking te starten of naar een boeking te gaan als deze al is vrijgegeven. Als u meerdere boekingen hebt die u kunt vrijgeven of retourneren op hetzelfde moment zoals bij serviceboekingen het geval is, hebt u een snelle link naar al die boekingen.

De Navigatie

We hebben het navigatiesysteem dat we gebruiken volledig veranderd. In plaats van de bubbels zie je nu deze tabbalk onderin je app.

/images/dp11egz7/production/faf0a3c92f4fa7ecbf402683f9c151369e1fe09b-1280x254.webp
/images/dp11egz7/production/faf0a3c92f4fa7ecbf402683f9c151369e1fe09b-1280x254.webp

De belletjes vervangen door een lipje

Deze balk is toegankelijk vanuit elk van de ingangen. U kunt bewegen tussen de Home, Voertuigen en Boekingen zonder de noodzaak om terug te gaan naar het startscherm zoals je zou moeten met de vorige versie. We hebben ook verplaatst en hernoemd sommige functies rond. De meest opvallende van deze veranderingen is met de Vlootmeester toegang functie nu hernoemd tot Voertuigen Deze sectie is de tweede ingang op uw tabblad als u de functie actief heeft en is niet veranderd in functionaliteit. Hier kunt u uw voertuigen benaderen vanuit de lijst of vanuit de kaart.

De reserveringsafdeling

We hebben ook de functionaliteit toegevoegd om de boekingen van andere gebruikers te beheren als u de Reservering voor collega's functie actief en de Alias Booker toestemming. Van de Boekingen sectie kunt u uw eigen boekingen zien en bewerken op de Mijn Boekingen tabblad of de boekingen van uw gebruiker in de Andere boekingen tab. De boekingskaart is gewijzigd, zodat u de bestuurder die bij de boeking hoort, kunt zien en opzoeken.

Het gebruikersprofiel

De Bestuurderslogboek functie is ook aanwezig in de tabbalk navigatie als u een van onze actieve beta testers bent. Het laatste item van onze nieuwe navigatie is de Profiel Deze sectie bevat de informatie die voorheen in het hamburgermenu van het vorige startscherm stond. Hier heeft u toegang tot uw instellingen en alle juridische documentatie in de sectie Over. Het versienummer van de geïnstalleerde app is ook in dit scherm aanwezig.

Alias-boeking op mobiel

Zoals we al eerder hebben gezegd heeft u nu de mogelijkheid om de boekingen van andere gebruikers te beheren in de Boekingen Maar een andere functie die in de app is geïntroduceerd, is de mogelijkheid om de chauffeur te kiezen voor een boeking terwijl u deze aanmaakt op de mobiele telefoon. Om dit actief te laten zijn, moet u ook de Reservering voor collega's functie actief en de Alias Booker toestemming.

Feedback en ondersteuning

En last but not least hebben we de Feedback en Support functie geactiveerd voor al onze klanten om uw feedback te horen en u te helpen bij deze overgang. U en uw gebruikers zullen in staat zijn om direct toegang te krijgen op de home page van de mobiele app in een van de aanwezige kaarten.

Als u deze informatie wilt ontvangen of andere methoden van ondersteuning wilt bieden aan uw gebruikers, kunt u altijd naar de instellingen van de webclient gaan en de informatie bewerken op de Contact Informatie sectie.