Digitaal Voertuig Dossier
Ondernemers kennen het probleem, hoe groter een wagenpark, hoe meer stapels dossiers en gegevens er groeien, een uitdaging voor het wagenparkbeheer. Of het nu gaat om TÜV-rapporten, diverse expertises of lease- en verkoopcontracten, de lijst van mogelijke stapels dossiers is lang. Maar hulp is in zicht met fleetster, want hiermee wordt intelligent verkoopbeheer gecombineerd met het digitale voertuigdossier. Zo wordt alles eenvoudig, overzichtelijk en gemakkelijk te hanteren
De belangrijkste functies in een oogopslag
1. Alle gegevens in één oogopslag
Ongevalsfoto's, facturen, polissen, politierapporten of kentekenbewijzen, maar ook alle andere originele documenten kunnen optimaal worden beheerd en gearchiveerd. Excel-tabellen en Outlook behoren eindelijk tot het verleden. Papierwerk is verleden tijd, ervaar nu de papierloze realiteit. Met intelligent documentbeheer hebt u op elk moment toegang tot alle formulieren en documenten. De centrale archiveringsfunctie garandeert u supersnelle toegang tot alle formulieren of documenten op elk moment
2. Orde en geheugenfunctie
U zult ervaren dat het nu heel eenvoudig is om uw verkoopcontracten en documenten op te slaan en toe te wijzen aan het desbetreffende voertuig
3. De ingenieuze herinneringsfunctie
Er zijn veel documenten waarvoor een afspraak nodig is, dus als u voor bepaalde documenten een afspraak hebt opgeslagen, kunt u eenvoudig een pushbericht instellen als herinnering per e-mail. Vooral als het gaat om het halen van de wettelijke termijnen in het kader van de taxatie (Pickerl) volgens § 57a, is de herinneringsfunctie zeer nuttig en maakt het de planning veel gemakkelijker
De mogelijkheid om op elk moment specifieke documenten voor het voertuig op te slaan
Onder het tabblad "Documenten" kunt u heel eenvoudig met één muisklik een willekeurig aantal documenten voor elk voertuig benoemen of eenvoudigweg klasseren. Ook dit maakt het werk een stuk eenvoudiger. Zo zorgt u ervoor dat alle documenten voor elk voertuig verzameld en opvraagbaar zijn en niet meer verloren kunnen gaan. Voor voertuigen zijn veel administratieve processen nodig en het digitale voertuigdossier ondersteunt u daarbij altijd optimaal. Als u bijvoorbeeld een overzicht van inkoopcontracten wilt krijgen, de verzamelde klassering van alle voertuiggerelateerde documenten wilt inzien of bepaalde facturen wilt toewijzen, is dat geen enkel probleem meer
Test ook de rest van de fleetster fleet management oplossing. Naast het digitale voertuigdossier zijn er tal van andere functies die uw dagelijks leven vergemakkelijken
Bespaar kosten en tijd dankzij intelligent vlootbeheer
Het intelligente documentopbergsysteem maakt het mogelijk een exact overzicht van elk individueel voertuig te behouden en nieuw toegevoegde documenten onmiddellijk en correct toe te wijzen
Als een clausule in het verzekeringsdocument voor een bepaald voertuig moet worden opgezocht, moet dit natuurlijk niet moeizaam onder een stapel papieren hoeven te gebeuren. Dit is niet de enige reden waarom intelligente documentenopslag zo belangrijk is in het contract- en wagenparkbeheer. Een onoverzichtelijke, onhandelbare papierberg kan niet alleen vermijdbare kosten in het contractbeheer opstapelen, maar ook veel tijd verspillen. Het is bijvoorbeeld niet ongebruikelijk dat er snel meer kilometers worden gemaakt als het leasecontract voor een bepaald voertuig niet wordt bijgehouden. Planning met een intelligent documentenopslagsysteem verhoogt de efficiëntie aanzienlijk en maakt dus een zeer doorslaggevend verschil in de bezettingsgraad van het wagenpark. Contractbeheer en het digitale dossier van het voertuig zorgen dus niet alleen voor een snel overzicht van het wagenpark en de aflopende contracten, maar minimaliseren ook merkbaar de administratieve rompslomp die met het contractbeheer gepaard gaat